3 daag! - Reisverslag uit Sint Odiliënberg, Nederland van Manouk Janssens - WaarBenJij.nu 3 daag! - Reisverslag uit Sint Odiliënberg, Nederland van Manouk Janssens - WaarBenJij.nu

3 daag!

Door: Manouk

Blijf op de hoogte en volg Manouk

09 Februari 2015 | Nederland, Sint Odiliënberg

Hallo lieve mensen,

Nog 3 daag (en dan geit de hemel oape) en dan vertrek ik voor ongeveer 5 maanden naar Oostenrijk. Wat een bizar idee, iedereen is druk met de vastelaovend en ik maak me druk of ik mijn koffer wel dicht krijg! Ondanks dat ik voor het eerst in 23 jaar (!) geen vastelaovend zal vieren heb ik ervoor gezorgd dat ik in het voorseizoen al genoeg dingen heb mee gepakt. Zo heb ik een super avond beleefd met mijn beste vriendinnen op het verkesbal en een giga afscheidsfeest gegeven tijdens het LVK waar veel tirolse mensen rond liepen, dus ik me 'thuis' voelde. En natuurlijk niet de 11e vd 11e te vergeten! Iedereen die erbij was, dankjewel voor de leuke tijd. Ik heb er met volle teugen van genoten!!
Als jullie willen weten wat ik allemaal ga meemaken in deze 5 maanden dan doen jullie er goed aan om deze pagina in de gaten te houden. Ik zal hier (proberen) regelmatig mijn ervaringen te delen en foto's te posten.
Rest mij alleen nog om te zeggen: geniet van de vastelaovend en drink er eentje voor mij! Ik duim voor een zonnetje en een aangenaam temperatuurtje.

Grüß Gott!

  • 09 Februari 2015 - 10:50

    Gerry Wieringa:

    Hoi Manouk,
    Succes met de laatste voorbereidingen en je weet dat ze ook in Oostenrijk shampoo en o.b hebben dus dat kun je al schrappen en geeft wat meer plaats in je koffer. Heel veel succes. En ik ga je zeker volgen. Op naar de Apfelkorn en Strohrum. Groetjes Gerry

  • 09 Februari 2015 - 17:03

    Martje:

    Ha manouk! Wat geise doon in Oostenriek? :) kei veul plezeer en succes in idder geval! Ps Zits neet toevallig in serfaus?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manouk

Actief sinds 09 Feb. 2015
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 7035

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 26 Juni 2015

Oostenrijk

Landen bezocht: